Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

«Η ζωή είναι γεµάτη εκπλήξεις»

«Οταν κάτι αξίζει, η εθνικότητα δεν παίζει ρόλο», λέει η Μπεργκιουζάρ Κορέλ εξηγώντας την επιτυχία που έχει η σειρά «1001 νύχτες»
Η Μπεργκιουζάρ Κορέλ υποδύεται τη Σεχραζάτ στη σειρά «1001 νύχτες», η οποία εν τέλει παντρεύεται το αφεντικό της, Ονούρ Ακτσάλ. Στη διάρκεια των γυρισµάτων, όµως, ερωτεύτηκε και παντρεύτηκε (στις 7 Αυγούστου 2009) τον συνάδελφό της Χαλίτ Εργκέντς, ο οποίος έχει τον ρόλο του Ονούρ. Κάπως έτσι επιβεβαιώνεται πως η ζωή είναι απρόβλεπτη και σε τέτοιες περιπτώσεις δίνει αφορµή για να διατυπωθεί το ερώτηµα αν η ζωή αντιγράφει την τέχνη ή το αντίστροφο. Η ηλικίας 28 ετών Μπεργκιουζάρ έχει διαφορετική, αποκρυσταλλωµένη θεώρηση στο θέµα. «Η αληθινή τέχνη είναι πολύ πιο βαθιά και αληθινή από τη ζωή. Η τέχνη δεν µπορεί να αντιγράψει τη ζωή, γιατί τέχνη είναι η ίδια η ζωή».

Γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη από ηθοποιούς γονείς. Ανήκοντας σε παραδοσιακή οικογένεια αστών της συνοικίας Ούλους, γνωστή στην κοινωνία της Πόλης, η Κορέλ µεγάλωσε σε ένα µάλλον αυστηρό περιβάλλον. «Και οι δύο γονείς µου ήταν απολυταρχικοί» λέει, αν και όπως διευκρινίζει ως παιδί ήταν ελεύθερη. Οµως ο πατέρας της – δεν ζει πια – είχε κανόνες. «Καθόµασταν, πάντα µετά το µπάνιο, στο τραπέζι για φαγητό όλοι µαζί και έπρεπε να του φιλήσουµε το χέρι, ενώ κάθε Κυριακή πηγαίναµε απαρέγκλιτα για πικνίκ στο δάσος». Ως η µικρότερη της οικογένειας, ήταν πάντα υπό την προστασία των υπολοίπων «κατάσταση που άρχισε να µε ενοχλεί από µια ηλικία και µετά».

Μετά τα σχολικά χρόνια συνέχισε σπουδές σε ωδείο και αναπόφευκτα ακολούθησε τα επαγγελµατικά βήµατα των γονιών της, αλλά µακριά από εκείνους και την ασφυκτική προστασία τους. Βρέθηκε στη Νέα Υόρκη, όπου έµενε η µεγαλύτερη αδελφή της κι έκανε διάφορες δουλειές. Επέστρεψε στην Τουρκία αλλά ο δρόµος δεν ήταν στρωµένος µε ρόδα. «Είχα πάει να παίξω για µια τηλεοπτική σειρά κι όταν ήρθε η ώρα να γυρίσουν τις σκηνές στις οποίες θα συµµετείχα µου είπαν “ψάχνουµε ηθοποιό µε πιο ενδιαφέρουσα προσωπικότητα από τη δική σου”. Και µε απέλυσαν». Δεν το έβαλε κάτω και συνέχισε να προσπαθεί. Από τα κινηµατογραφικά πλατό της τουρκικής ΤΜC βρέθηκε πριν από πέντε χρόνια στα στούντιο της σειράς «1001 νύχτες».

Το σίριαλ είναι ήδη γνωστό στην Ελλάδα. Γιατί πιστεύετε ότι το προτιµούν οι Ελληνες;
Η σειρά είναι πολύ καλή και άξιζε την προσοχή του κόσµου και την επιτυχία που σηµείωσε σε πολλές χώρες, στις οποίες προβλήθηκε. Δεν µου έκανε εντύπωση που άρεσε τόσο πολύ στους Ελληνες, ή στις χώρες της Μέσης Ανατολής, ή σε οποιονδήποτε άλλον λαό. Η εθνικότητα δεν παίζει ρόλο, αν κάτι γίνει επιτυχία.

Πού οφείλεται η επιτυχία της;
Η σειρά έχει πολύ διαφορετικό και τολµηρό σενάριο σε σύγκριση µε άλλες. Είναι όµως οµαδική δουλειά. Ολοι δουλέψαµε µε σοβαρότητα. Οι σεναριογράφοι µας έψαχναν συνεχώς και προσπαθούσαν σκληρά κάθε εβδοµάδα να κάνουν τα επεισόδια πιο ενδιαφέροντα και συναρπαστικά. Ο σκηνοθέτης επίσης, ο Ερόλ Αβτσί, είναι ένας από τους καλύτερους και κορυφαίος παραγωγός στην Τουρκία. Φυσικά αισθάνοµαι πολύ τυχερή που δούλεψα µε τόσο καλούς ηθοποιούς και εξαίρετους επαγγελµατίες, µε τους οποίους είχα τόσο καλή χηµεία. Με όλα αυτά τα πλεονεκτήµατα, νοµίζω ότι η επιτυχία ήρθε αβίαστα.

Περιµένατε ότι θα είχε τέτοια απήχηση;
Οταν πρωτοδιάβασα το σενάριο ήξερα ότι η σειρά θα πήγαινε πολύ καλά, διότι θα άγγιζε τις καρδιές των τηλεθεατών. Από την άλλη, ήταν µια πολύ µεγάλη πρόκληση για όλους εµάς. Ευτυχώς το αποτέλεσµα µας δικαίωσε.

Σκεφτόσασταν ότι θα παίζατε σε µια επιτυχηµένη σειρά;
Πάντα είχα την ελπίδα και είµαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν ότι αν θέλεις κάτι πολύ, θα γίνει. Πίστευα ότι θα συνέβαινε. Δεν περίµενα ότι θα γινόταν κάτι τόσο µεγάλο.

Συµµερίζεστε την απόφαση της Σεχραζάτ να κοιµηθεί µε τον εργοδότη της για να σώσει το παιδί της; Εσείς τι θα κάνατε στη θέση της;
Είµαι ηθοποιός. Δεν έχει σηµασία η προσωπική µου γνώµη… Η δουλειά µου είναι να υποδυθώ έναν ρόλο.

µέσα από τη σειρά και τη στάση ζωής της ηρωίδας µπορεί να υποβαθµίζεται η θέση της γυναίκας;

Η Σεχραζάτ είναι ένας τηλεοπτικός χαρακτήρας και η ζωή της ένα σενάριο. Θεωρώ ότι δεν πρέπει να τη συγκρίνουµε µε εµένα ή µε άλλες γυναίκες. Μιλάµε για µια τηλεοπτική σειρά.

Ποια πράγµατα στη ζωή, εν τέλει, είναι ανεκτίµητα και δεν εξαγοράζονται;

Η οικογένειά µου. Είχε περάσει από το µυαλό σας ότι ο άνδρας της ζωής σας θα ήταν ο συµπρωταγωνιστής σας;
Η ζωή είναι γεµάτη εκπλήξεις, ποτέ δεν ξέρουµε τι µας επιφυλάσσει το µέλλον. Αυτό που µπορώ να πω είναι ότι είµαι πάρα πολύ ευτυχισµένη.

Δεν µου έκανε εντύπωση που άρεσε τόσο πολύ στους Ελληνες η σειρά «1001 και µία νύχτες»

«Πριν δεν µε ήξερε κανείς...» 

Αν και άλλαξαν πολλά στη ζωή της τα πέντε τελευταία χρόνια, εκείνη _ όπως λέει _ παραµένει προσγειωµένη προσπαθώντας να διαχειριστεί τις συνέπειες της αναγνωρισιµότητας. «Πριν δεν µε ήξερε κανείς. Δεν έκανα µια τόσο επιτυχηµένη δουλειά τότε.
Αλλά οι πεποιθήσεις µου δεν έχουν αλλάξει. Ούτε ο τρόπος ζωής µου, ούτε οι φίλοι µου. Μόνον ένας φίλος, µου είπε «Μπεργκιουζάρ, προσπαθείς να προλάβεις τον χρόνο, δεν στέκεσαι, κάπου τρέχει ο νους σου διαρκώς». Ισως να µην έχει άδικο, διότι µόλις αστράψει ένα φλας ξαφνιάζοµαι. Νοµίζω ότι είµαι διαρκώς σε δουλειά. Στην Τουρκία το αντίτιµο της διασηµότητας είναι πολύ βαρύ. Οπωσδήποτε δεν βγαίνω έξω όπως παλιά, δεν περπατάω, αλλά περνώ περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Πρέπει να ορίζω τον χώρο µου. Παλαιότερα µπορούσα να βγω µε τη φόρµα. Τώρα όχι. Παλιά καθόµουν στα σκαλοπάτια, τώρα δεν το κάνω. Δεν πάω στο Πέραν όπως παλιά. Οι άνθρωποι µπορεί να σε αντιµετωπίσουν όµορφα, αλλά µπορεί να συµβεί και το αντίθετο. Δεν καταλαβαίνω γιατί ασχολούνται µε την προσωπική µου ζωή και βρίσκονται διαρκώς δηµοσιογράφοι έξω από την πόρτα µου. Οταν ρώτησα, πήρα την απάντηση:
«Αυτό είναι το αντίτιµο τού να είσαι διάσηµος». 

http://www.tanea.gr


by DarkAngel

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου